marți, 3 ianuarie 2012

Balint le dă un sfat steliştilor: "Nu mai respectaţi atît de mult adversarii din Europa!"


Steaua va întîlni Twente pe 16 februarie la Bucureşti şi pe 24 februarie la Enschede

Fostul mare fotbalist al Stelei, Gabi Balint, care astăzi a împlinit 48 de ani, a vorbit despre ce are nevoie echipa roş-albastră pentru a-şi atinge obiectivul: finala Europa League.

"Steaua a realizat în primul rînd un lucru superb că s-a calificat în primăvara europeană. Acum adversarul e periculos, e puternic. Dar asta nu înseamnă că Steaua nu are o şansă de a ajunge în finală. Aşa am crezut şi noi, era greu , nu ne imaginam, dar speram.

Norocul face parte din sport şi ţine cu cei mari. Şi noi am avut noroc, pe lîngă valoare şi talent. Trebuie să recunoaştem asta. Noi am fost o mare familie, înainte de a fi o mare echipă. Cu toată lumea, doctorii, maseurii. De aici pleacă rezultatele.

Steliştii trebuie să nu mai respecte atît de mult adversarii din Europa, să nu se uite cu admiraţie la ei. Noi am respectat toţi adversarii, dar nu ne-am speriat de ei. NLinke cam tremurau genunchii înainte de meci cînd am văzut atmosfera de la Sevilla, dar cînd a început partida am uitat tot", a spus Gabi Balint la televiziunea sportro.

Steaua va întîlni în "16"-imile Europa League formaţia olandeză Twente Enschede, pe 16 februarie pe Naţional Arena şi pe 24 februarie la Enschede.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...